Tuesday 6 October 2015

Silky Girl MATTE fever Lip Balm Review

Assalamualaikum...

Pernah dengar tak pasal produk ni?. Rasanya produk ni dah keluar lama dah di pasaran cuma, sebulan 2 ni jer baru nak cuba produk ni. Bibir aku memang dah semula jadi kering sejak dulu lagi, dan memang pantang dengan lipstik. Dah banyak jenis lipstik dah pernah cuba, satu jenis pun tidak sesuai dengan bibir. Kalau pakai lipstik jer, bibir aku akan merekah dan kulit bibir akan kering dan tertanggal.

Penyelesaiannya, aku cubalah guna Silky girl Matte fever lip balm ni. Hasilnya bibir kurang kering dan warnya juga tahan lama kalau sehari pakai. Akhirnya jumpa jugak lipstik yang dikategorikan sebagai lip balm yang sesuai dengan kulit bibir aku. 




Lip balm ni juga boleh tahan lama sebab isinya tebal, haha..cuba tengok gambar di atas macam marker pen pun ada.




Yang aku gunakan ni adalah lip balm matte yang warnanya dipanggil merah siren. Murah jer, harga dia dalam belasan ringgit jer, boleh didapati Guardian and Watsons.

No comments:

Post a Comment